Tomáš Žižka (1963) se ve své práci zaměřuje na současné nezávislé a experimentální projekty ve spolupráci s divadelními tvůrci, umělci, tanečníky, multiinstrumentalisty a stejně tak s lidmi z různých neuměleckých profesí.
Po dokončení studia na SUPS v Bratislavě v oboru plastika a na katedře alternativního a loutkového na pražské DAMU pracoval na různých divadelních projektech (TUJU, Theatre fairs 1987 ’ 89, mamapapa) a jako učitel (asistent na KALD-DAMU 1990-2015 a různé workshopy). Jako scénograf pracoval pro Laternu Magiku, HaDivadlo v Brně, Bratislavské bábkové divadlo, Městské divadlo Kladno, Grand Theatre v Groningenu, Théâtre Les Montreurs d'images v Ženevě a Lofoten Centre v Norsku.
Byl iniciátorem a organizátorem řady site-specific projektů na neobvyklých místech a situacích (3WW3 čistička odpadních vod, Demolice-ČKD Karlín, Kvas-Holešovický pivovar v rámci mezinárodního festivalu 4+4 dny v pohybu. Většina těchto projektů byla organizovaná jako kolektivní dílo organizace mamapapa.
Dále se věnuje filmu, dokumentu, audiovizuální tvorbě a tvorbě pro muzea a galerie. Působil jako odborný konzultant projektu Museum Gate Nadace OSF, víceletému experimentálnímu projektu NZM LES Příběhy stromů a lidí, Recycles, výstavy Divadla Drak, která byla součástí ,,Beuys was here“ věnované principům tvorby německého performera Josepha Beuyse,projektu Nanopolis Nové scény Národního divadla, ve Dnu Republiky a prezentaci Pardubického kraje na EXPU 2016 v Miláně ad.