PERFORMEŘI:
Ingrid Berger Myhre, Lasse Passage
HUDBA:
Lasse Passage, Ingrid Berger Myhre
SVĚTELNÝ DESIGN:
Edwin van Steenbergen
PORADCE:
Alex Zakkas, Merel Heering
KOSTÝMY:
Min Li
FOTOGRAF:
Rob Hogeslag
KOPRODUKCE:
Dansateliers Rotterdam (NL), Black Box Teater (NO), CSC Bassano Del Grappa (IT), WP Zimmer (BE)
ZA PODPORY:
P.A.R.T.S., Rimi/Imir Senter for Scenekunst, Moving Futures Festival, FPK Nieuwe Makers Regeling
FINANCOVÁNO:
Arts Council Norway
PREMIÉRA:
20. únor 2019 Theater Rotterdam Schouwburg, Rotterdam (NL)
DÉLKA:
50 minut
VĚK:
Bez omezení
Co znamená ,,tančit na hudbu“? A jak složit hudbu k tanci? V tomto duetu Ingrid a Lasse hravě zkoumají vztahy mezi tancem a hudbou a používají bodové skóre k podpoře struktury před dovednostmi, metody před požitkem. Název jejich duetu naráží na kontrast mezi mokrem a suchem: Panflutes (Panovy flétny) jsou na jedné straně hravé a vášnivé, Paperwork na straně druhé odkazuje k symbolům a zní byrokraticky. Napětí mezi těmito stavy si dobře pohrává s unavenými konvencemi ve slavné konstelaci choreograf - skladatel. S oběma nástroji po ruce Ingrid a Lasse vymýšlejí hry, které znovu nastavují jejich pravidla.
Recenze:
,,Zdá se, že tento druh suchého humoru k tanečním dílům Norky Berger Myhre, která získala vzdělání v Amsterdamu a Bruselu, neodmyslitelně patří. Musíte ho mít rádi (…). Během této hodiny plné hravě odvedených nesmyslných her s námi sdílí všechno (včetně jejich talentů) – a je to roztomilé i k smíchu zároveň.“
Annette Embrechts, De Volkskrant
,,Show, pohybující se na hranici mezi performancí a koncertem, která si pohrává s těmito disciplínami. Hravá, až podivínská preciznost odkazuje na pionýry současné hudby jako je John Cage a Ernst Toch. Nám divákům se dostává hezké rovnováhy mezi příjemnými, poetickými obrazy a muzikalitou na vysoké úrovni.“
Frøydis Århus, Scenekunst.no.